Držte se správného postupu

Jestliže od svého známého uslyšíte, že je něco vážně dobré a kvalitní, začnete se o to víc zajímat. Začnete si zjišťovat, zda to něco by se mohlo hodit i Vám. To je normální lidská zvídavost a přirozený povahový rys člověka něco vlastnit. Zvláště, když už to vlastní i Váš známý.

V případě podnikatelů můžeme být konkrétnější.
Denně každý podnikatel řeší zakázky pro svou firmu. Jeho výroba nesmí stát, jinak by svým zaměstnancům nemohl zaplatit řádnou mzdu, ale také něco navíc, když se obchody hýbou.
Jste-li podnikatel a dozvěděl jste se o serveru, který zprostředkovává vazby mezi zadavateli a dodavateli, určitě Vám epoptávka recenze bude jen ku prospěchu.
Nač platit za něco, o čem nic nevíte. Určitě nemáte peníze na vyhazování, a proto je zcela přirozené, že se budete zajímat o to, zda se Vám registrace do databáze poptávajících, ale i dodavatelů může vyplatit.
Zůstaňte u takového postupu, než registraci provedete. Je to velmi rozumné.

Informace dostanete zdarma


V dnešním světě se traduje, že informace jsou drahé. V našem případě se není čeho obávat. Informace o tom, jak si stojí zavedená, nebo začínající firma, máte k dispozici zcela zdarma.
Cožpak Vaše firma nemá na firemních stránkách zavedené diskuzní vlákno, které se týká Vašich produktů? Nebo Vašeho přístupu k zákazníkům?
Ale vraťme se k serveru, který nyní řešíte Vy.
Podívejte se na epoptávku recenzi, která zahrnuje posouzení společnosti, vlastními zákazníky.

Co od takové společnosti očekáváte Vy v recenzi sebe sama?
· Počet kladně vyřízených zakázek.
· Má server i záporná hodnocení?
· Jak rychle pracuje na zakázkách?
· Jak složité je zadání zakázky?
Pokud budete mít jasno, nechte si operátorem vysvětlit i zbytek, který se v hodnocení uživateli neobjevuje. Teprve potom nadejde ona rozhodná chvíle, kdy rozšíříte řady spokojených uživatelů.