Idylka dovolené může skončit na letišti

Každý člověk má právo na dovolenou. Jsou to dny, které jsou vyhrazeny pro odpočinek od všech pracovních záležitostí a povinností. Strávit je s rodinou, s přáteli někde v zahraničí není vůbec špatný nápad. Postačí si vybrat destinaci a může se letět. No vlastně bude to chtít ještě pár náležitostí, které se musí udělat a pak již nic nebrání tomu si pár dnů užívat dovolenou podle plánů. Jenomže ne vždy se naše plány shodují s okolnostmi. Mnohdy na nás čekají nástrahy, které nám chtějí tu naši idylku dovolené řádně pokazit. A dokonce pro ně nemusíme chodit až tak daleko, jelikož mohou skončit na letišti.doba letů

Vstup na letiště vyvolá dávku adrenalinu

Jen při samotném vstupu na letiště si člověk připadá jako v jiném světě. Hemží se to lidmi, národnostmi, slyšíme různé cizí jazyky a to jsme stále ještě na domovské půdě. Když se nám konečně podaří projít kontrolou dokladů, tak nás čeká ještě trochu delší čekání, které ukončí vstup do konečné fáze a to je letadlo. Jako informační spojka je jediná věc a to je cedule, kde se objevují odlety a případné další potřebné informace pro cestující. K našemu překvapení můžeme zjistit, že naše letadlo bude mít zpoždění. Pokud by naše cílová destinace končila tímto letem, tak by to člověk ještě nějak skousl. Ale když je nutný přestup na jiný spoj? Tady to vypadá na pěkný malér. Co s tím se dá dělat? Co když na nás nikdo nepočká? Zkažená dovolená? Otázek může být více, než dost. Pomoc nám v nesnázích může pouze , od samotných leteckých společností to moc očekávat nelze.vzlétající letadlo
Co všechno naše záchranná společnost řeší?

  • Celý svět, tudíž se nemáme čeho obávat. Můžeme být klidně v cizině a máme nárok na kompenzaci. Může se stát, že třeba na ni nevznikne nárok, ale jedině ClaimCloud může prověřit, zdali tomu tak skutečně je.
  • Poradí i tam, kde letecké společnosti zamítly veškerou náhradu.
  • Poradenství je možné kdykoliv, na příjmu jsou prakticky non-stop.
  • Jakmile zmešká cestující navazující let díky prvotnímu zpoždění, má ve většině případů nárok na kompenzaci.
  • Více jak 3 hodiny zpoždění v době příletu, je již dostatečný důvod k finančnímu vyrovnání.
  • Letecká společnost zrušila let? I to se může stát, možná i v tomto případě se vyplatí požádat společnost o přezkoumání možnosti navrácení finanční částky za letenky.

Rozhodně tato služba má daleko větší rozsah a naši situaci dokáže posoudit v náš prospěch. Pokud ovšem nám není nijak pomoci, nic se neděje, jen se dozvíme, jak to vlastně s námi vypadá.